Helgen

Har ingen internet än i lgh därför ingen uppdatering

Fre 8/1 Karin skulle tömköra Flu men jag fick sms när jag var på väg till stallet att vi behövde ställa in. Släppte Flu i skritten och sen longerade jag henne. Hon var ovanligt lugn för och vara henne :) Sen fick hon gå 20 min i skritten efteråt.

Lör 9/1 Var ut till stallet med David och Mini, skrittade fram på travbanan och sen skulle jag rida i paddoken men den var inte så bra så red ner till travbanan igen. Jätte mysigt och Flu var pigg men skötte sig bra. Dock inte när vi var klara för då lekte hon rodeo, men så länge hon inte reser sig så där äckligt högt så är det inte otäckt iaf. Tog in henne i paddoken och travade 2 varv, då var hon lugn. Skrittade av där också sen släppte jag ut henne i hagen med lunchen. Åkte ut på kvällen och mockade, la krafft i bollen och lindade henne runt om.

Sön 10/1 Karin tömkörde henne. Flu var väldigt pigg, som Karin sa "Hon verkar tycka trav är en onödig gångart". På slutet började hon slappna av och såg ganska nöjd ut. Karin är väldigt skicklig så det känns tryggt när hon tömkör henne även om jag aldrig sett Flu "rejsa" så mycket i töm förut så lyckades Karin få henne att komma till arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0