Finaste

Igår red jag Flu för första gången på länge, trodde hon skulle vara galen och jisses vad stor hon såg ut när jag skulle hoppa upp, haha det är nog all julmat..

Bestämde mig för att rida ute i snön, i början kändes det som jag satt på en tickande bomb. Hon skuttade till för allt och skakade på huvudet men när jag tog tyglarna och började jobba lite i skritten blev det mycket bättre även om hon hade mycket energi.

Blev superglad när det var dags för trav och både hon och jag tror jag njöt 100% hela passet :) Hon frustade och var uppmärksam på vad jag ville. Galopperade bara lite i bägge varven mest för att känna. Red 30 min och sedan fick hon gå i skritten 20 min medan jag mockade och la in ny torv.

I torven låg en plastbit ca 15*10 cm som en triangel, la den vid tavlan och skrev till Karin. Usch, tur att jag är så noga och aldrig lämnar klumpar i boxen.





Kommentarer
Postat av: sarah

antarés ska vara väl tilltagna och passa hästar med större öron.

2010-01-08 @ 18:44:49
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jaa det kan jag tänka mig, frambenstekniken ser ju fantastisk ut! :)

2010-01-08 @ 19:29:47
URL: http://emmyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0