Dåligt med tävlingar

31/12 Karin tömkörde, film kommer (vi håller på och flyttar så det är lite rörigt)

1/1 Skrittmaskin 40 min

2/1 Nere på morgonen innan de hade börjat jobba och hade henne i skrittmaskin 20 min longerade sedan ca 15 min och sen så fick hon gå 20 min till. Gick även 20 min på kvällen medans vi mockade och promenerade lite med hundarna.

3/1 Skrittmaskin 10 in, longerade ca 20 min i snön och sen skritten igen 10 min.

Nu är det dags att börja rida lite smått, har inte bestämt mig om ja ska göra det idag, imorgon eller på onsdag, vi får se. Är så mycket med flytten så känner mig rätt stressad.

John ska kolla på henne igen sen och så får vi se hur han tycker hon ser ut. Skönt att hon iaf inte stått helt utan var 5 dagar med skrittmotion 2 ggr per dag och sen har vi haft 10 dagar med longering/tömkörning så jag kan börja rida lite som vanligt men lite lugnare någon dag. Ser fram emot att börja arbete över bommar och små hinder.

Hade tänkt att jag kanske skulle börja tävla i Feb men finns inga tävlingar alls, gillade i ju för sig Hamre när jag var där i november på deras nationella meeting men då kunde man rida fram ute. Blir väldigt litet och ha framhoppningen i det lilla ridhuset och kan man inte vara på utebanan så finns de ingen framridning...

Kommentarer
Postat av: Astrid

SV: när jag var där senast så hade de framhoppning i ett litet ridhus..

2010-01-04 @ 19:52:54
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Lina Renström - Bli veckan blogg!

Du kan bli veckans blogg. Kika in!

2010-01-05 @ 00:54:33
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Astrid

SV: vänta nu.. hade det något med Levinio att göra eller bara rent allmänt?

2010-01-05 @ 09:22:22
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Lollo, JUST NU TÄVLING PÅ BLOGGEN, SPONSRAD AV GRAND-PRIX

Gud vad bra med en skrittmaskin! :)

2010-01-07 @ 21:53:25
URL: http://westerngirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0