Min fina häst <3

Tömkörd 1 vecka och jag har t.o.m. lyckats köra henne i galopp nu :D

Karin körde tors,fre jag lör och sön Karin mån och jag tis.

Igår onsdag var vi iväg till Micke, hon kändes så mycket bättre och han tyckte inte han såg något förutom att sadeln gled bak lite (kanske kan ha betydelse, ska iaf iväg och kolla sadeln på Mustang nu på måndag)

Första språnget kändes de som hon skulle stanna men hoppade ändå, tror hon trodde de skulle göra ont men när hon kände efter kändes det nog bra för sen var hon riktigt fin. Hoppade inte så högt men nu har vi ju inte hoppat på ett tag heller och skulle mest dit och kolla vad Micke tyckte. Hoppade plank. Sen oxer oxer kombination och avslutade på ett räcke med vattenmatta med riktigt vatten i och lite bollar och båtar i.

Hade glömt min martingal men hon var duktig ändå, hihi så söt när de tog bort vattenmattan och hällde ut vattnet. Hon ser så rädd ut min jätte bebis, sen blev hon lite mobbad av Micke också *haha*


Detta har jag precis klickat hem, stl 165 cm.



Även 2 st hasskydd i stl L blev det.


Nu hoppas jag att de kommer snart så vi kan prova på Flu :D

Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Har funderat på det där täcket riktigt länge nu, kanske också ska ta och köpa det :P

2009-09-26 @ 00:24:20
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: caroline

är du nöjd med hasskydden? sitter dom kvar?

2009-10-28 @ 11:13:59
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0