Hästskötare och tömkörning

Imorse var jag iväg och var hästskötare åt Matilda, 4 fel i 90 på Ankan. 0+0 på bägge Mille samt Ankan i 1m och 7:a resp 8:a :)

Skulle egentligen haft sovmorgon och kommit till 1m med Mille i lastbilen men Matilda tyckte vi skulle provlasta honom i den på fredagen (vlket jag tyckte verkade rätt onödigt då han bara klev rätt på under de året jag ägde honom) men men åkte dit iaf och visade sig att han inte alls skulle gå in, snopet tyckte jag men tydligen hade han börjat trixa så då bestämde vi att ja körde Ankan istället och Mille lurade de på i trailern.

Efter var jag hos FLu, tömkörde ca 30 min och gick en liten promenad efter. Hon hade på något vänster lyckats få ett sår i ena näsborren :/

Nej nu ska jag iväg på bio och David går runt och trampar

(Grattis Natta till segern i 150 i Umeå idag)

Ha en trevlig Lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0