Gårdagens ridpass

Red lite på travbanan igår, blev ett kort pass för jag hade så ont i huvudet. Lät som det kom en älg från skogen och jag blev skit rädd, haha travade snabbt därifrån men Flu märkte nog inget. Kanske inte ens var något.






Har fått hem en bok om mentalträning och hoppas verkligen den kommer hjälpa mig, vet att jag kan och rider bra på träning men får inte riktigt till det på tävling. Det svåra med ridningen är ju att man alltid vill vara felfri i varje klass och de flesta människor har stor prestationångest och det kan leda till att man gör konstiga saker på banan, som jag hamnar tex. lätt i det läget att jag "backar" runt henne. Det är min spärr och jag ska läsa och ta till mig tips och råd i boken. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Den boken skulle vara nyttig för mig också att läsa, kan man få låna den? ;)

2009-09-01 @ 15:26:25
URL: http://idaaron.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja mental träning är helt klart underskattat tror jag. Hoppas att den kan hjälpa :)

2009-09-01 @ 23:35:51
Postat av: Therese

Ida: Absolut, ska bara läsa den själv först ;)



Sanna: Det tror jsg med att det är, så ska bli nyttigt. Tack, hoppas jag med :)

2009-09-02 @ 07:33:51
Postat av: David

Hoppas att boken hjälper dig med de blockeringar som blir ibland.



Krya på dig nu.

2009-09-02 @ 08:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0