Gårdagen

Blev inga bilder, får fixa det skulle behöva en bra kamera..

Red en sväng på banan och det kändes ganska bra, verkade nöjd dock inte i början av galoppen men den kändes de bra. Karin, hon som äger stallet och hjälper mig tömköra, tyckte hon såg väldigt avslappnad och nöjd och att hon rörde sig bra. Måste få till så jag kan lämna sadeln på Mustang för omstoppning..


Sen klippte jag klart henne, blev rätt bra men vågade inte klippa huvudet får se om jag gör de sen. Var inte klar fören nästan vid 23 men kan inte åka till Micke med en halvklippt häst så var bara och kämpa på ;)




Mini trodde han skulle med till stallet, haha han är så söt.
Tror han blivit rätt ledsen om jag stängt, kör ju en sedan..



Guess sultan´s of Swing, Vinge eller Plutten


Bästa stallhundarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0