Underbara häst <3

Hon var så fin igår, jätte rolig att rida. Pigg men inte för busig, uppmärksam och kändes så nöjd. Skrittade fram ute på hårt underlag 10 minuter och sen red jag på banan, började med tempoväxlingar och vände på diagonalerna och bara rakt fram (nästan svårare än tex. skänkelvikningar) och sen ett varv på mittvolten i mer samlad trav och så satt jag i bägge varven.

Galoppen började jag med i lättsits och hon skakade lite på huvudet och tyckte de var skoj. Sen blev de samma jobb som i traven, lite innanför spåret och sen rida en både på långsidorna. Detta tycker hon är så svårt i högervarv men bara och träna på och se till att de inte blir för mycket.

Malin var med och tyckte Flu var jätte fin :) ville t.o.m rida någon dag..

Skrittade av lite ute, trodde hon skulle vara väldigt pigg eftersom jag klippt men de var hon inte. Får väl se hur hon är hos Micke ikväll.









Så söt :) Ville mest bara mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0