Skrittmaskin

Igår fick Flu gå 40 min i skritten medans jag mockade och la in mat och nytt spån.Hade lite halvbråttom då mäklaren ringde vid halv 6 och sa att några skulle titta på huset halv 1 på tisdagen, bara hem och hjälpa pappa..

Satte på Flu BackOnTrack och hon fick stå med dem i 3 timmar, så malin och jag åkte ner efter Svenska Hollywoodfruar och tog av dem och satte på annat täcke.

Har missat Hamre :( Såg att boxpengarna skulle vara inne 5 okt (igår) och jag hade inte så mycket pengar på mitt TDB konto, får ringa dem sen och höra. Hoppas jag kan åka iaf.

Annars blir det Rimbo, Stäket och UVFK, ska ringa Avesta och kolla om det finna möjlighet till daguppstallning annars är det ingen vits att åka dit eftersom hon inte står i lastbilen mellan klasserna, tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Astrid

SV: tackar!

2009-10-06 @ 21:13:24
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0