Regn och blåst

Igår var det 30 min i skritten, vilodag. När jag skulle hämta henne gick hon med svansen som en arab och hade huvudet "på" grinden, hatar verkligen när hon blir så. Trodde hon skulle resa sig och hålla på men det gjorde hon inte som tur var :)


Idag red jag på banan i regn och blåst, kan ändå tycka det är lite mysigt. Regnjackan läckte men slängde på mig min whitaker när jag kom in så det var skönt. Red inte så länge kanske 30 minuter och hon kändes framåt och fin.
Imorgon blir det lite hoppning uppe hos Naffe.

Är anmäld 110 120 nästa söndag, tror de blir de klasserna jag rider. Går ju alltid att ändra annars.. Sen funderar jag på Hamre men aldrig varit där så vet inte hur de har de, eller jo red nog en 120 där på Mille för länge sen man han var ju inte tittig så sånt tänkte jag aldrig på förr. Samtidigt känns det som hon måste lära sig någon gång också och då måste jag utmana oss men skulle vara så trist och betala för meeting och det går som i Tierp.

Äh så ska jag inte tänka ju, måste läsa min bok om mentalträning tror jag :)

Kommentarer
Postat av: jacqueline dinewald

sv: Tack så mycket!

Oj ja jag har ju tidigare satt på det när min lillebror skulle börja rida och han red som en gud när han fick ha på remnarna och sen trodde jag inte man fick ha det när man tävlade, men nu vet jag det! :) ska verkligen testa det nu!

2009-10-03 @ 23:25:38
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0