Måndag-tisdag

Igår var Flu först i skritten på morgonen och sen gick jag en promenad och sprang lite med henen på banan (hehe kanske inte så lyckat då hon brallade och började galoppera men som tur var så lyssnade hon direkt när jag proooa)


Idag var jag ner på morgonen och då gick hon i skritten när jag kom, men då var hon iaf framskrittad :)
Gjorde iordning lite snabbt och skrittade lite på travbanan och travade även där, sen gick jag in på banan och galopperade lite över en bom. Hon var fin och lite på tå på slutet eftersom de blåste ganska mycket!
Åkte ner på kvällen igen och borstade och mockade, var och kollade på ännu en hästgård som inte motsvarade våra förväntningar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0