Hon var fräsch!

Var lite nervös när jag satte upp igår men Flu kändes precis som vanligt så hennes svullnad (som gått ner lite) var inget som hindrade henne och det var skönt.

Skrittade fram ute i mörkret ca 10 min sen red jag på banan kanske 15-20 min och sen skrittade vi ute i mörkret 10 min. Hon var nöjd och hade sin tunga ute (då vet man att hon mår bra). Satte på Back On Track som David tog av när han var på väg hem från sin träning.


Ikväll är det träning hos Micke och på Lördag ska vi starta i Stäket.












Kommentarer
Postat av: Evelina

Okej , han är super tycker jag :D

Jag tränar just nu " bara för en som heter Annelie" från stan, bor i skellefteå , i norrbotten så tränar utbudet är typ lika med 0 :(

2009-10-21 @ 19:44:45
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken fin häst du ser ut att ha! OCH VILKEN STAM! :D Blir ju helt lycklig av att läsa stammen på din häst ;D Hur går det med den och vad tävlar ni för klasser nu? :) Videoklipp någonstans? :D

2009-11-03 @ 20:59:20
URL: http://nogg.se/AmandaG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0