Gårdagen

Igår så tömkörde jag henne på utebanan, ska lägga in tömkörning på schemat 2 gånger i veckan. I början tyckte jag det var väldigt svårt att tömköra men efter bara ett par gånger så känner jag mig säkrare och säkrare. Hon var lugn och fin i början men när jag sedan skulle byta varv var det svansen i vädret, frustade och tyckte hon var så jäkla fin. Var rätt stark i galoppen men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra.Jag (David, jag är verkligen oteknisk) kanske kan försöka lägga ut en film någon dag.

Malin kom cyklandes ner till stallet i mörkret, hade cyklat genom skogen helt ensam, hihi skulle jag aldrig gjort men men hon tog några bilder med Davids mobilkamera. Blev väldigt mörka tyvärr.








Kommentarer
Postat av: Mathilda J

nemen det där är ju på hagbyholm :D

jag bor i det stora gula huset vid ridhuset med ett gult stall :)

2009-10-06 @ 17:59:35
URL: http://theryttare.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det är det, hur kunde du se de på de här mörka bilderna ;)



Ska kolla in din blogg :)

2009-10-07 @ 12:20:45
URL: http://hobbyryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0