Din häst har nog de bästa frambenen jag sett

Igår var det träning för Micke, pigg och busig var hon. Hoppade fram på ett räcke med svart vattenmatta sen en kombination med räcke 6 m räcke, där hoppade vi även upp dem lite.

Sen var det bana, fick beröm för min ridning och det kändes bra. Flu hoppar så bra :) hon tittar lite men så länge hon är ärlig och bjuder kan hon titta hur mycket hon vill.

David var med och filmade, ska försöka lägga upp den här ikväll.

Micke sa att min häst hade nog de bästa frambenen han sett :D Helt otroligt, hur mycket hästar ser inte han liksom :O

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad kul :D Jag ser framemot att få se en film :D

tränar du ensam för micke eller ?

2009-10-29 @ 11:22:55
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Lamia

Vad roligt :) Är det Micke S du tränar för? Ska träna för honom i helgen med min nya unghäst

2009-10-29 @ 14:58:34
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0