Underbara Flu

Igår var hon och jag sams hela passet förutom en liten brall men de var inget att bry sig om. David sa att han får hjärtestopp när hon gör så. Haha men de var inte så farligt. I början tyckte jag hon var lite otäck när hon höll på men man vänjer sig och lär känna dem. Måste välja mina "strider" med henne, börjar jag bråka på henne i fel lägen blir det bara att hon tycker det är roligt och gå och skygga för saker men ignorerar jag vad hon gör så glömmer hon bort att hon var rädd.

Red ca 45 minuter ute igår och tränade på avsaktningar. Hon var duktig, lite svår att ställa innåt i vänstervarv och ville inte ta stöd på yttertygeln men på slutet gick det väldigt bra. Skuttade över en låg sockerbit ett par gånger och tränade på och sitta :)


Puss på dig min lilla gurka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0