Trista dagar

Igår skulle Karin tömköra kl halv 6 men när jag gått med henne i 25 minuter och försökt ringa 2 ggr utan svar så förstod jag att hon inte kände sig bra och inte skulle dyka upp, Flu fick gå ca 20 min i skritten medans jag mockade.

Idag skulle jag tömköra själv, gick bra ett tag tills hon reser sig, skyggar åt sdan därefter världens brall och sen tvärvände hon. Så jobbigt när hon är på det humöret och nu ska jag inte tömköra fören jag får hjälp av Karin, fungerar liksom inte. Fattar inte, vill kunna köra henne och variera arbetet lite :( Hämtade grimma och grimskafft och gick med henen ett tag efter och då var hon snäll som en hund.

Sen när jag skulle mocka å behövde ja ta ut nästan 3 kärror för hon hade lekt med vattenkoppen så en 1/3 av boxen var helt blöt. Verkligen inte mina dagar i stallet :(

Imorgon ska jag hoppa lite utan stigbyglar hos Naffe, hoppas de går bra iaf..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt svar och vinnare angående transporten finns på bloggen nu!

Har du gissat närmast?

2009-11-08 @ 23:31:35
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0