Skrittmaskin

Igår var jag med pappa och kollade på ett hus och sen var vi till mormor så det blev sent i stallet. Flu fick gå 30 min i skrittmaskinen medans jag mockade och fixade. Sen fixade jag med muggen som ser mycket bättre ut, ingen feber hade hon. Lindade och sen fick hon ha BackOnTrack över natten.

Karin sa att istället för att hon går i skritten vid 8 tiden så får hon gå innan lunch nu så det blir lite mer utspritt, hon tycker i alla fall inte det är konstigt att vara inne hela dagarna (trodde jag inte heller) så det är skönt. Hoppas hon kan börja vara ute till helgen, bara det kan sluta regna!!

Imorse var jag där en sväng och det börjar se riktigt bra ut.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vem är det som ska köpa hus? Du eller din pappa?? =)



Här är det också bara regn =( den lilla snön vi hade försvann för minst två veckor sedan... Lera och mera lera... nu vet jag varför det är ett måste med spolspilta till mitt nya stall...

2009-11-24 @ 12:19:09
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0