Ryttargalan

Årets häst: Saint Amour.
Horse of Fame: Saint Amour

Detta var riktigt roligt och självklart tycker jag det är extra kul eftersom även min häst är efter Stakkato.

Har sett bilderna på från ryttargalan (www.hippson.se). Nu har jag ingen modeblogg men kunde inte låta bli, hur tycker ni?

Diss eller Diss

Lisen Bratt Fredricsson

Hiss eller Diss

Stina Lillje

Hiss eller Diss


Malin Baryard

Hiss eller diss (gillar inte klänningen men Malin bär dock upp det mesta)

Jessica Kürten

Hiss eller Diss


Jannike West

Hiss eller Diss

Marianne Lindsjöö, Ann Liwing och Helena Persson

Marianne: Hiss eller Diss
Ann: Hiss eller Diss
Helena: Hiss eller Diss


Snyggast av alla var nog Kristian Von Krusenstiernas sällskap




Ni kan läsa mer om galan på tex. http://www.hastmagazinet.com


Kommentarer
Postat av: Lamia

Haha jag som tyckte malins klänning var snyggast! Ja, stora hästar är mysigt :) Lite tungt att rida dom på deras sega dagar bara ;) fast jag är bara 159 lång så det är nog lättare om man är lite större

2009-11-28 @ 16:18:01
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: millan

tycker inte kvk tjej va snygg alls

2011-01-24 @ 13:35:57
Postat av: Anonym

tycker inte kvk tjej va snygg alls

2011-01-24 @ 13:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0