Måndag

Igår red jag på banan, red på tredelat bett och det var länge sen jag red på det. Hon kändes väldigt lätt i handen och genomriden, det som är problemet är när hon blir rädd att det är svårt att få kontroll. När en smällde i en bildörr var jag på kortsidan och då flyger hon upp i luften och brallar och jag får henne lugn när vi nästan är på andra kortsidan. Känner att hon utnyttjar situationen när jag rider henne på vanligt tränsbett och hon kastar sig och skyggar för saker hon egentligen bara går förbi annars. Var på dåligt humör igår och det kan nog också påverkar eftersom jag har ett sto :P

Kände mig irriterad över att jag får ont i ryggen när jag rider. Sen har jag fått tillbaka att det hugger i bröstet, ryggen och nacken när jag andas.

Flu och jag blev osams när hon reste sig när vi skulle gå från paddoken så jag hoppas hon tänker vara snäll ikväll.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har också haft problem med att det hugger i bröstet, jag gick till en naprapat och för mig var det de att det var en obalans i musklerna som gjorde det...

2009-11-17 @ 11:21:04
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0