Hoppning

Igår var jag och Malin i ridhuset med Flu. Vet inte riktigt var det var med henne, hon var tittig på precis allt (tror det var lite överskottsenergi).

Hoppade 2 små räcken som en 8:a. Kickade efter hindret när jag skulle byta galopp och när vi höjde ena räcket 3 hål var det tydligen skit kul. Hon verkligen sög på hinder men man kände ändå att hon var tittig, var bara bommar :P, hindret är kanske nu max 80 cm och hon hoppar nästan hinderstödet och drar iväg och brallar och busar. Malin stod bara och garva, haha. Kom ett par gånger till och lite lugnare var hon men kanske inte helt avslappnad.

Satt faktiskt ganska bra innan hindret men måste passa mig så inte axlarna åker fram. Ikväll är det träning hos Micke :)



Kan ju inte klaga på hennes framben iaf :P

Kommentarer
Postat av: nicole hartwig - hästblogg

sv: det vet jag inte. Mamma skulle se om hon skulle hinna komma till träningen.

2009-11-25 @ 10:42:09
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0