Helgen

Sämst uppdatering och ärligt har det inte hänt så mycket heller.

Varit i stallet morgon samt kväll så hon fått gå i skritten 2 x 40 min, lindat och fixat muggen som inte ser ut och finnas men har bestämt att hon får stå lindad denna vecka iaf. Så det blir helt bra.

Var på middag med mamma igår och hon frågade oroligt om jag skulle rida 140 nästa år. Jag undrade varför hon frågade och hon sa att hon läst på bloggen.

Skrev att jag har som mål att kvala till 140 sen om jag startar känns i nuläget ganska långt borta men eftersom jag har som mål att rida 130 så känns det som en självklarhet att ha som mål att kvala till 140 eftersom det "bara" krävs 2 nollor.
Ev. skulle det vara roligt om hon gick lite större klasser med någon annan men det beror lite på hur det går för oss nästa år.



Tror faktiskt hon har kapacitet för svår hoppning.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag önskar min häst också hade kapacitet för högre klasser, men att hoppa 1 meter är en stor ansträngning för honom.. Jag har hopptränat honom sen hösten 2007, så tycker han borde visat vid det här laget om han hade kapacitet, men det har han inte :( Skulle aldrig kunna sälja honom dock.. Har letat länge efter nån som vill ha sin häst tränad och tävlad i hoppning, men utan framgång :P



Vart bor du? :)

2009-12-10 @ 10:38:08
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Frank FM Mattsson

Vi behöver Malin Bayard



Hon måste sluta bråka



2011-07-06 @ 01:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0