Gårdagen

Trist väder var det igår, jobbade över gjorde jag och sen hem och laga mat. Åkte inte från stallet fören efter 22 :/
Flu verkade i alla fall glad att jag kom :) Vi red på utebanan och hade lite tur för det slutade regna precis när vi kom ut. Skrittade fram ute sen red jag på banan ca 35 minuter och sen skrittade jag av ute. Banan var lite plaskig och hon tyckte först inte om att gå i vattenpölarna som blivit men sen brydde hon sig inte.

Övade lite tempoväxlingar och övergångar, gjorde något byte och fokuserade på att hon inte ska dra åt ett håll efter.

Kändes pigg och fin, ikväll ska Karin förhoppningsvis tömköra henne :)


             
Varit i Sverige ca 1 vecka på denna bild



Haft henne 2 år, lite rundare har hon blivit :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0