Flugan vilar

Flu vilar torsdag - fredag denna vecka. Igår gick hon i skritten på morgonen och sen släppte jag henne på kvällen. En tjej i stallet kom in och sa att hon frustade och sparkade så det var bara att ta in en stressad häst, det som är så svårt med henne är att ibland är hon jätte snäll så vem som helst kan hantera henne och ibland känner jag att knappt jag klarar av henne..

Hann i alla fall mocka klart innan hon flippade men idag blir det nog en promenad på kvällen istället för skritten. Även fast hon har sina vilodagar så går hon 30 min i skrittmaskinen på morgonen sen blir det 30 - 40 min på kvällen eller en promenad, så hon får ändå röra på sig.


Tack till alla tips ang. stövlar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0