Massa snö

Klockan 11 ska jag till banken för att betala insattsen på lägenheten samt teckna lånet så passade på och vara i stallet ett tag på morgonen :)

Detta möts jag av när jag kommer ner..



Hon var verkligen riktigt trött, nu fick jag tvinga upp henne efter en stunds mysande

Kommit ca 1- 1,5 dm snö nu i natt :) Så jag tyckte det var dags att brodda. Fattar inte varför det alltid går så himla bra tills sista brodden, så är det alltid för mig. Fick dra i den utan att hålet var bra så förstörde nog hålet men förhoppningsvis så ligger väl snön kvar nu.


Älskar den, f*n vad jobbigt det var att brodda förr med skit verktyg.


Detta använder jag när jag broddar (och sen såklart brodd). Tog ca 15 minuter men satt över 5 med sista broddhålet.

La nytt bandage, svullanden är nästan helt borta och imorgon eftermiddag/kväll kommer förhoppningsvis John.

(Igår gick Flu i skritten 50 minuter)


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hade också en sån där gängtapp, men jag vred av den sist jag broddade! :O Och ja det är ju alltid nåt broddhål som jäklas... =)

2009-12-15 @ 20:13:20
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0