Lite update

John var och tittade på Flu i Torsdags, benet ser jätte fint ut nu men jag kommer hålla det lindat ett par dagar till ändå. Gick igenom hela hästen som plannerat och nu är det 5 dagar med skritt 2 x 20 min och sen 5-10 dagar longering.

Fre: Skritten morgon, promenad kväll

Lör: Mini var med och "hjälpte" mig på morgonen, gick promenad med Flu för skritten var nog för frysen. På kvällen gick jag promenad medans pappa mockade :)

Sön: Mini var med och "hjälpte" mig på morgonen, Flugan gick i skritten medans ja mockade och fixade. Blev även skrittmaskin på kvällen.



Mini och jag på väg till stallet. Han ser så märkvärdig ut, lillskiten.


Anledningen till dålig uppdatering är för att vi rennoverar lägenheten och vi vill ha allt klart så vi kan flytta in efter nyår, så det blir inte att jag sitter så mycket vid datorn.


Kommer ha en väldigt pigg häst när det är dags att börja rida och planen som jag hade inför vintern gick åt helvi, som vanligt känns det som. Hoppas på att vara igång till Micke börjar den 20 januari (även om de känns väldigt kallt)


Såg iaf hoppningen igår, shit vad fin Robin Hood W var igår :D Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp *haha*


Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Utrustning, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Robin Hood W är grymt fin! ;)

2009-12-22 @ 00:27:15
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0