...

Har inte haft någon motivation och skriva men sett att det är många som kikar in i alla fall så skriver lite ändå.

Veterinären som var ute i Fredags tyckte inte att det var någon mugg (vet att det är lite men varför är hon svullen i benet om hon inte reagerar, då måste det ju vara något annat).
Sen skulle jag longera henne och då sa hon att hon är halt vänster fram, antingen skulle jag låte henne vila 3 veckor och sen sätta henne på metacam i 10 dagar eller så skulle jag åka och kolla upp henne mer ordentligt,

Valde det sista alternativet då jag har tid med John på torsdag, vi har stått i samma stall tidigare och han är ganska mycket hos Micke. Bott utomlands ett tag men när det tog slut med tjejen flyttade han hem igen så nu har han börjat jobba här hemma i Sverige. Vi får se vad han säger om Flu.

Hon får gå i skrittmaskinen och när hon gör det så försvinner svullnaden iaf så det känns lite possitivt.

Sa till David att jag inte visste vad jag skulle skriva om i bloggen och att det inte känns roligt när jag inte vet hur det är med Flu, hans idé var att jag skulle skryta om min starka pojkvän *haha*

David, min underbara pojkvän som spelar Amerikansk fotboll, lyfter 160 kg i knäböj och 190 kg i marklyft, hjälpte mig och köra ut 3 skottkärror med lera från Flugans hage igår. Sen har vi plattat till den så nu kan det frysa och då kan hon stå där ute utan att vricka sig, skönt att få det gjort.


Kommentarer
Postat av: MittLivMedHäst

Men du vilken fantastisk pojkvän du har! Haha ;)



Hoppas det inte är något allvarligt med Flu så hon mår bra snart!

2009-12-07 @ 22:59:26
URL: http://mittlivmedhast.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0