Stockholm Horse Game

Dålig uppdatering jag vet men har åkt hemifrån 05,30 lördag söndag och varit på tävlingarna till 21 tiden för vi satt och åkte mellan men hade hästen i box.
Hon har skött sig exemplariskt förutom 2 ggr när hon skulle ner från banan då det mest var på 2 ben *suck* alla fick slänga sig åt sidan. Tur att jag ringde och fixade så vi fick box så pass nära banan i alla fall.

Fredag: 110 A:0 Flög av på framhoppningen så upp och det var ca 3 stycken kvar till jag skulle in. Flu blev väldigt stressad så jag "vände med hjälp av staketet". Var i alla fall felfri på hinder men hade 3 tidsfel.

Lördag: 110 A:0 Kval till Lilla Speed: Hon var så jäkla fin, kunde lägga upp galoppen och vända lite mer än jag brukar kunna. Var felfri och plac 13 :) 24 bästa gick vidare till final

120 A:0 Kval till Lilla Rundan: Tok nervös, trött jag blir på mig själv.. I alla fall så hade jag dålig rytm och hittade inte alls samma fina flyt, var 7,5 timme mellan klasserna men måste lära mig att tänka och fokusera på rätt saker. Hade 1 ner på hinder nr 3 då vi kom i kors galopp och jag har hur lång tid på mig som helst och korrigera men gör inte det. Hade även 3 tidsfel.

Söndag 110 A:0 acc Final Lilla Speed Första utanför plac för ett par ryttare valde att inte stryka sig så blev det endast 5 placeringar, lite snopet men rundan var ändå inte så bra. Dock hoppade hon väldigt bra

Ska försöka ladda upp film, den blev dock kvar i bilen så vi har inte alla rundor.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ja verkligen onödigt att ha karusellerna så när där man rider (om man nu måste ha). Hopaps du inte såg lördagen, KATASTROF! hehe

2009-09-01 @ 10:56:56
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0