Dagens ridpass

Skrittade fram på travbanan sen hoppade jag ett litet hinder med låda under, blev inte så märkvärdigt men bra och inte bara hoppa bommar på henne eftersom hon är lite tittig..
Hon var jätte duktig :) hoppade även lite omh svängar i bägge varven. Hade tagit kort på hindret men det vill sig inte, orkar inte tjafsa..

Travade och skrittade av på travbanan, hon var duktig.

I stallet pratade de om att jag måste gå över alternativt under en stor väg (Lidingövägen) och det känns som jag lika gärna kan stryka mig. Fattar inte hur det ska gå till med Flu, hon kommer resa sig och göra sg illa, skada någon annan eller suck just nu känns allt skit. Hade sett fram emot denna tävling men nu känns det bara fel, ska ringa de med uppstallning imorgon och höra hur de ser ut och hur de har med säkerheten osv. Kanske finns en plan för det hela, kan ju inte bara vara jag som har en hispig och dryg häst, eller?! Saknar Isis och Mille :(

 
Izak (Isis)


Millstone (Mille)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul, jag ska också till Stockholm :D

2009-08-25 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0